کاربرد های استات منگنز

استات منگنز چیست؟

شرکت اسپوتا شیمی در زمینه ی خرید و فروش استات منگنز در تهران فعالیت دارد و یکی از شناخته شده ترین شرکت هایی است که شما می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید انواع مواد شیمیایی مانند استات منگنز کنید. استات منگنز بسیار پر کاربرد و دارای خواص و ویژگی های منحصر به فرد می باشد. این ماده با فرمول شیمیایی CH3COO)2 Mn) شناخته می شود و دارای چهار مولکول آب تبلور می باشد. از آن می توان به عنوان کاتالیست و ماده ای موثر در کود، خشک کن، کاتالیزور، صنایع پتروشیمی به عنوان اکسیداسیون ترکیبات آلی و غیره…. استفاده کرد. این ماده و سایر استات های صنعتی همگی نمک های غیر آلی محسوب می شوند که دارای یک آنیون استات و یک کاتیون فلزی هستند. از استات منگنز می توان برای ساخت کبریت و در صنایع فولاد و ذوب آهن بسیار استفاده کرد. بیشترین میزان استفاده از استات منگنز در صنایع فولاد و آلیاژ های غیر آلی می باشد که این میزان چیزی حدود ۹۰ درصد استات منگنز ها است. حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار تن از آن ها نیز سالیانه مورد استفاده در شرکت های باطری سازی قرار می گیرد. این ماده دارای ویژگی هایی نظیر مقاومت بسیار بالا، سختی و کاهش شکنندگی است که به عنوان یکی از اجزای اصلی آلیاژی هم استفاده می شود. هنگامی که از فرو آلیاژ های منگنز استفاده می کنند سبب ترکیب منگنز، گوگرد و سولفید منگنز  و در نتیجه تولید سرباره می شوند. سرباره ماده ای مصنوعی و جانبی است که هنگام تولید آهن در کوره های آهن گذاری تشکیل می شود.

کاربرد استات منگنز در صنعت

کاربرد استات منگنز در صنعت بسیار گسترده می باشد آن هم به دلایل اقتصادی و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی که استات منگنز دارد. این ماده به عنوان یکی از فلزات استراتژیک مورد استفاده در صنایع مختلف مانند صنایع ذوب آهن، صنایع فولاد، صنایع تولید فرو آلیاژ، صنایع باتری سازی و غیره…‌ بسیار مطرح شده است. از سنگ منگنز برای تولید کردن فرو منگنز، فولاد و چدن استفاده می کنند. همچنین علاوه بر مصارف متالورژیکی کاربرد های غیر متالورژیکی هم دارد که می توان به دی اکسید طبیعی و دی اکسید مصنوعی در باتری های خشک و باتری های شیمیایی، سولفات، اکسی سولفات منگنز در خوراک دام، پر منگنات، افزودنی های کود های شیمیایی، صنعت سرامیک، صنعت کبریت سازی، ساخت انواع الکترود های جوشکاری، تصفیه آب، تولید فریت ها، افزودنی های سوختی، هیدرومتالوژی ها و غیره..‌. اشاره کرد.

شما می توانید بهترین نوع استات منگنز را از مجموعه تولید و فروش استات منگنز در تهران خریداری کنید. در نظر داشته باشید بیشترین میزان کاربرد منگنز در صنعت، تهیه آلیاژ های آهن و به عنوان یک ماده ی اساسی برای تولید کردن چدن و فولاد می باشد. فولاد خام جزوه محصولات پایه ای می باشد که انواع فولاد های ضد زنگ، فولاد های کربن دار و آلیاژ هایی با مقاومت کم را تولید می کند‌‌. منگنز معمولا در کلیه ی فولاد ها وجود دارد. برای مثال در فولاد های صد زنگ منگنز به میزان ۲ درصد وجود دارد در مقابل بعضی از انواع فولاد هستند که تا ۱۹ درصد منگنز دارند. یکی از ارزان قیمت ترین فلز برای ساخت فرو آلیاژ های ماسیوسولفید منگنز می باشد. البته نا گفته نماند دلایل بسیاری وجود دارد که سبب کاربرد بسیار منگنز در صنایع وابسته به آهن و فولاد می شود.

قیمت استات منگنز

استات منگنز توسط شرکت اسپوتا شیمی در ابعاد و مقادیر متفاوت با بسته بندی مناسب و با قیمت های متفاوت و کاملا مناسب به مشتری عرضه می شوند‌. در صورت نیاز می توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا یک خرید کاملا با کیفیت و مقرون به صرفه داشته باشید.

۶+۱ دلیل برای خرید استات منگنز:

  1. از آن در صنعت پتروشیمی برای اکسیداسیون ترکیبات آلی استفاده می شود
  2. در تولید باتری های خشک و باتری های شیمیایی استفاده می شود
  3. اصلی ترین ماده ی تولید آهن و فولاد است
  4. برای خوراک طیور و دام استفاده می شود
  5. در ساخت کبریت کاربرد دارد
  6. الکترود جوشکاری را با وجود ماده ی اصلی منگنز می سازند
  7. تولید آجر شیشه ای از جمله موارد مورد استفاده از منگنز است

فروشگاه اسپوتا شیمی عرضه کننده ی مواد شیمیایی، صنعتی، آزمایشگاهی و صنایع مربوطه می باشد و با افتخار می تواند بهترین نوع استات منگنز را با میزان خلوص ۹۹ درصدی به شکل کریستال پودری و محلول با کیفیتی تضمینی و قیمتی مناسب به کلیه ی خریداران با هر میزان درخواست به سراسر کشور ارسال کنند.

ترکیبات پر منگنات پتاسیم و سولفات های منگنز بعد از صنعت فولاد و باتری سازی بیشترین میزان مصرف منگنز را در صنعت دارند.  در واقع پر منگنات پتاسیم یک اکسید کننده ی قوی و سولفات منگنز یک محصول واسطه در تولید فلز منگنز و دیگر ترکیبات شیمیایی می باشد.

اسپوتا شیمی یک شرکت فعال در حوزه ی محصولات شیمیایی و غیره… است که استات منگنز بسیار عالی را به مشتری عرضه می کنند. جهت استعلام از قیمت ها، مشاوره ی رایگان با کارشناسان بخش فروش و ثبت و سفارش انواع مواد شیمیایی، صنعتی و آزمایشگاهی و غیره…. با ما در تماس باشید.

خرید و فروش استات منگنز در تهران

استات منگنز یک فلز است که به سختی به نقطه ی جوش می رسد اما به راحتی قابل اکسید شدن است. از ویژگی های منگنز و یون های اصلی آن می توان به پارامغناطیس بودن آن ها اشاره کرد. همچنین مانند فلز آهن به کندی در هوا کدر می شوند و سبب تولید زنگ می شوند.

این فلز به مقدار بسیار کم در بدن انسان وجود دارد همچنین در بافت های بدن گیاهان و جانوران به شکل گسترده ای وجود دارد. به همین جهت یک ماده ی معدنی کمیاب محسوب می شود. مجموعه شرکتی اسپوتا شیمی وظیفه ی خرید و فروش استات منگنز با کیفیت بسیار بالا را در تهران بر عهده دارند.

منگنز با مقدار بسیار کم برای ایجاد عملکرد طبیعی مغز لازم است‌ این ترکیب یک آنتی اکسیدان است که سبب نگهداری بدن از رادیکال های آزاد می شود و با استفاده از یک رژیم غذایی مناسب می توان مقدار مناسبی از آن را دریافت کرد.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X
×