خرید و فروش سولفات روی در تهران

کاربرد سولفات روی در کشاورزی

سولفات روی چیست؟

شرکت اسپوتا شیمی یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید و فروش سولفات روی در تهران می باشد. یکی از ویژگی هایی که سبب متمایز کردن این شرکت از سایر شرکت ها شده است، مشتری مداری، خوش قولی و کیفیت بسیار  بالای کلیه ی محصولات آن می باشد.

سولفات روی با فرمول شیمیایی ZnSo4 شناخته می شود و به آن زینک سولفات هم می گویند. سولفات روی جزوه دارو های بسیار ضروری و نیاز های بدن در سازمان بهداشت جهانی شناخته شده است. این ماده در آب حل و غیر قابل احتراق است. زمانی که این ماده تجزیه می شود از خود گاز های سمی اکسید گوگرد و اکسید روی تولید می کند.

سولفات روی دارای ویژگی هایی است که کارایی و کاربرد آن را تعیین می کنند. این ماده دارای نقطه ی جوش ۷۴۰ درجه سانتی گراد، نقطه ی ذوب ۶۸۰ درجه سانتی گراد، بدون بو، ظاهری پودری شکل و به رنگ سفید می باشد.

هر چند مصرف سولفات روی برای بدن ضروری است اما میزان مصرف آن باید به تدریج و کم باشد چرا که به سختی جذب بدن می شود، در مقابل موادی مانند استات روی، سیترات روی و پیکولینات سه مکمل روی هستند که به راحتی جذب بدن می شوند.

کاربرد های سولفات روی

سولفات روی یک ماده ی بسیار کاربردی و پر طرفدار می باشد. برای معرفی اجمالی میزان کارایی آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • در زمینه ی پزشکی از سولفات روی به همراه درمان کم آبی دهان استفاده می شود
  • در صنعت از سولفات روی به عنوان منعقد کننده ی تولید ابریشم مصنوعی استفاده می کنند
  • به عنوان یک ماده ی نگهداری کننده ی چرم مورد استفاده قرار می گیرد
  • هنگام آبکاری، روی به عنوان یک الکترولیت مورد استفاده واقع می شود
  • در سیستم رنگرزی کاربرد دارد
  • به عنوان قابض در قطره ها و لوسیون های چشم استفاده می کنند
  • برای درمان آکنه پوستی موثر است
  • و غیره….

شما می توانید این ماده را از شرکت خرید و فروش سولفات روی در تهران با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب تهیه کنید. اگر مشکل معده درد دارید سولفات روی را به همراه غذا میل کرده و بعد از آن از دراز کشیدن خود دارای کنید.

روی به تنهایی خود یک ماده ی معدنی است که به شکل طبیعی وجود دارد. این ماده برای رشد و سلامت بافت های بدن مهم می باشد. از این ماده برای کمبود روی و جلوگیری از آن در بدن استفاده می شود.

در نظر داشته باشید استنشاق سولفات روی می تواند محرک دستگاه تنفسی باشد و حالات، تهوع، استفراغ، معده درد، سر گیجه، طعم فلزی و مرگ را ایجاد کند. همچنین اگر با پوست برخورد کند می تواند منجر به زخم و ایجاد تاول شود.

قیمت سولفات روی

شما می توانید بهترین نوع سولفات روی را از شرکت اسپوتا شیمی در بسته بندی و ابعاد مختلف با قیمت مناسب  تهیه کنید. مطمئنا با یک بار سفارش نه تنها اقتصادی ترین خرید خود را تجربه خواهید کرد بلکه کیفیت و کارایی بالای آن را نیز شاهد خواهید بود. قیمت سولفات روی در مقابل کیفیت و کارایی آن بسیار ناچیز است. این ماده به مقدار بسیار کم برای گل و گیاه لازم می باشد تا اجازه دهد گیاه فعالیت فیزیولوژیک را به خوبی انجام دهد. این فعالیت ها سبب فتوسنتز، ایجاد قند، سنتز پروتئین، حاصلخیزی، رشد و ایجاد مقاومت گل و گیاه در برابر آفات و عوامل بیماری زا خواهد شد. در میان کلیه ی ریز مغذی ها سولفات روی جزوه مهم ترین و کاربردی ترین مواد محسوب می شود. معمولا با تجزیه کردن خاک و برگ می توان میزان کمبود  آن ها را به راحتی تشخیص داد. البته این کار به راحتی قابل جبران می باشد. زمانی که روی در خاک کشاورزی کم باشد مطمئنا میزان محصولات آن زمین به شدت کاهش خواهد یافت. محصولاتی مانند غلات، درختان میوه مانند گلابی، هلو، سیب و مرکبات همگی نیازمند روی هستند و در صورت کمبود با مشکل رو به رو می شوند. دلایلی مانند آهکی بودن خاک های زراعی، پی اچ بالا، مصرف زیاد و بدون نیاز کود های فسفاته، غلظت بالای بی کربنات در آب آبیاری و استفاده بی رویه از کود های حاوی روی یا روی سولفات همگی عاملی برای کمبود روی در خاک های کشورمان هستند.

خرید و فروش سولفات روی در تهران

کمبود روی بیشتر در باغات جوان قابل رویت است به همین منظور پیشنهاد می شود قبل از اقدام به کاشت وضعیت خاک ها را مورد بررسی قرار دهید. گیاهانی مانند شبدر و یونجه قدرت بالایی برای جذب روی دارند و ریشه ی آن ها روی را از زیر زمین به سطح می آورد به همین منظور برای داشتن باغاتی آباد و پر محصول حتما از روش کاشت یونجه قبل از کاشت محصول استفاده کنید. خرید و فروش سولفات روی در تهران توسط شرکت اسپوتا شیمی با قیمت بسیار مناسب انجام می شود. در هر کجای ایران که هستید از طریق سایت این شرکت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا کلیه ی نیاز های شما به مواد صنعتی، مواد پزشکی و شیمیایی در اسرع وقت به محل مورد نظر شما ارسال شوند.وجود روی در کشاورزی سبب تنظیم رابطه ی آب و گیاه می شود. این ماده باید وجود داشته باشد تا سنتز اسید آمینه تریپوفان، اکسین را تولید کند‌. اگر سولفات روی نباشد اکسین کاهش می یابد، همین امر سبب عدم رشد دیواره ی سلولی و کاهش جذب آب در گیاه خواهد شد.

از مهم ترین کاربرد های سولفات روی می توان به ریز مغذی بسیار مفید در کشاورزی، تولید انواع کود کشاورزی و زمین های کشاورزی و باغات اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم برای استفاده از هر نوع کودی برای زمین های کشاورزی حتما از نظر کارشناسان مجرب و مهندسین سازمان جهاد کشاورزی کمک بگیرید.شما می توانید انواع سولفات روی را به صورت پودری یا کریستالی از طریق سایت در بسته بندی های مناسب با کیفیت بسیار بالا و قیمتی کاملا مناسب تهیه کنید. با اسپوتا شیمی کلیه ی نیاز هایتان به مواد صنعتی، آزمایشگاهی و شیمیایی و غیره… را  تامین کنید.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X
×