خرید و فروش استات پتاسیم در تهران

 خرید و فروش استات پتاسیم در تهران

استات پتاسیم یک ترکیب شیمیایی می باشد که به دلیل مصرف بالای آن در صنایع مختلف همواره تولیدات آن هم با رشد چشمگیری مواجه شده است، تولید این ماده طبق اصول و استاندارد ها انجام می شود این ماده معدنی دارای ویژگی ها و مشخصات خاص و منحصر به فردی می باشد که با کمک آنها در بازار ها معرفی می شود تا بدانید که کدام نوع آن برای فعالیت شما مناسب می باشد. قابل ذکر است که خرید و فروش استات پتاسیم در تهران اصولا برای تامین نیاز بازار علی داخلی و خارجی با حجم بالایی انجام می شود مسلما با تولیدات انبوه می توان نیاز بازار های داخلی و خارجی را با هم پوشش داد و تامین کرد، تولید این ماده شیمیایی و معدنی در محیطی ایمن و بهداشتی انجام می شود از این رو کیفیت بسیار بالایی دارند و می توان با اطمینان از آنها استفاده کرد.

در زمینه  خرید و فروش استات پتاسیم در تهران باید بگوییم که بسیاری از شرکت های بزرگ تولید کننده که به این ماده برای تولیدات خود نیاز مبرم دارند همواره خریداران تراز اول آن هستند، فروش این ماده در بازار های تهران به صورت عمده انجام می شود زیرا فروش عمده هم نیاز را برای مدت بیشتری پوشش می دهد و هم هزینه های پرداختی را کاهش می دهد. فروش ها امروزه ها با دو روش مستقیم و آنلاین هم انجام می شوند که طرفداران بسیاری دارند زیرا در روش مستقیم بهترین و با کیفیت ترین نمونه ها با قیمت مناسب از تولیدی دریافت می شود و با همان کیفیت و قیمت در اختیار شما قرار می گیرد و در روش آنلاین مشتری پس از مراجعه به سایت و ثبت سفارش همواره در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را درب محل تحویل می گیرد و آن را مورد استفاده قرار می دهد.

استات پتاسیم چیست؟

استات پتاسیم همان گونه که در بالا هم اشاره کردیم ماده ای شیمیایی و معدنی می باشد که حالت پودری دارد و رنک آن هم سفید می باشد، این ماده یک نمک اسیدی می باشد که در صنعت و بازار ها به راحتی شناخته می شود زیرا کاربرد های فراوانی دارد، این ماده به خوبی در آب حل می شود و پس از حل شدن در آب هیچ گونه رنگی ندارد و کاملا شفاف خواهد بود البته بدانید که استات پتاسیم در آلمان هم حل می شود و در این صورت می توان با کمک آب و الکل آن را برای مصرف آماده نمود. استات پتاسیم همواره در برابر حرارت ۲۹۲ درجه سانتیگراد به راحتی ذنب می شود و برای مصرف آماده می گردد، این ماده پس از ذوب گازی از خود ساطع می کند که برای سلامت سیستم تنفسی مضر می باشد و باید هنگام برخورد با آن از ماسک استفاده نمود.

این ماده در اتر حل نمی شود و تنها برای استفاده باید با دو ماده گفته شده آن را ترکیب نمود تا حل گردد، بدانید که استات پتاسیم زمانی که در برابر حرارت قرار می گیرد تبدیل به اکسید پتاسیم می شود که به نوبه خود کاربرد دارد. این محصول یکی از نمک های مهم اسید استیک می باشد که در صنایع مختلفی کاربرد دارد و امروزه به صورت حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. برای شناخت بهتر این ماده و کاربرد های مهم آن می توان به سایت ما نیز مراجعه نمود و به راحتی با تمام مشخصات آن آشنا شد و سپس بهترین نمونه آن را متناسب با نیاز خود انتخاب کرد و تهیه نمود و آن را مورد استفاده قرار داد.

کاربرد های استات پتاسیم

استات پتاسیم همان گونه که در بالا هم چندین بار اشاره کردیم کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف دارد و شما می توانید متناسب با فعالیت خود نوع آن را انتخاب کرده و تهیه نمایید. از مهمترین کاربرد های این ماده شیمیایی می توان به موارد زیر اشاره کرد که اهمیت ویژه ای دارند، این کاربرد ها عبارتند از:

  • صنایع غذایی؛ در این صنعت هودارع با کمک استات پتاسیم ماندگاری مواد غذایی مانند گوشت و مرغ را افزایش می دهند، میکروب کشی غذا ها را هم می توان با کمک آن امکان داد تا برای نگهداری و بسته بندی مهیا کردند.
  • ضد یخ؛ این ماده برای خودرو ها بسیار لازم و ضروری می باشد و البته نمونه های دیگری هم دارد که از نظر کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند. با کمک استات پتاسیم همواره ضد یخ هایی را تولید می کنند که از یخ زدن سطوح مختلف مانند جاده ها، باند های هواپیمایی و غیره جلوگیری می کنند و می توان در زمستان به راحتی به زدگی ها را از بین برد. البته برای سطوح فلزی و بتنی و چوبی و حتی چمنی هم مناسب می باشد و از یخ زدگی آنها جلوگیری می نماید.
  • این ماده در صنعت کشاورزی هم کاربرد دارد زیرا با کمک آن می توان کود هایی را تهیه کرد که باعث تقویت خاک و ریشه گیاهان می شوند و می توانند کمک کنند تا رشد گیاه بهتر گردد.
  • در صنعت پزشکی هم این ماده کاربرد دارد زیرا با کمک آن همواره قرص و دارویی را تهیه می کنند که برای سلامت بدن لازم و ضروری می باشد و کمبود پتاسیم موجود در بدن را درمان می کند.
  • البته ناگفته نماند که این ماده برای ساخت کاتالیزور های مورد نیاز برای ساخت پلی اورتان و همچنین برای ساخت شیشه، در صنعت کاغذ سازی و نساجی و به عنوان اکسید کننده کاربرد دارد.

این ماده امروزه در بازار ها جایگاه ویژه ای را به دست آورده است و همواره می توان با کمک آن بهترین تولیدات را داشت. کاربرد علی فراوانی این ماده باعث شده تا روز به روز به سطح تولیدات آن هم برای تامین نیاز ها افزوده شود.

قیمت استات پتاسیم در تهران

 خرید و فروش استات پتاسیم در تهران در مجموعه اسپوتا شیمی، همواره پس از تولید و بررسی کیفیت محصول قیمت گذاری آن را انجام می دهد، بدانید که قیمت گذاری این ماده براساس کیفیت و کارایی و میزان خلوصی که دارد انجام می شود و سپس در زمان خرید و فروش در اختیار شما قرار می گیرد. در زمان استعلام قیمت این ماده مهم و کاربردی اگر با نرخ های متفاوتی روبه رو شدید دلیل اصلی این امر وجود برند های مختلف تولید کننده و همچنین وجود تورم ها و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه می باشد، این عوامل بسیار موثری بر روی قیمت ها هستند، تورم ها در حال حاضر سالانه و شرایط اقتصادی به صورت روزانه قیمت ها را بالا می برند و در نتیجه شما باید هر زمان که قصد خرید دارید استعلام جدید دریافت کنید تا بتوانید به راحتی از قیمت ها مطلع شوید و سپس اقدام به خرید نمایید.

قیمت این ماده را می توان با تهیه کردم لیست قیمت ها به دست آورد، این لیست ها درون سایت ما توسط تولید کننده قرار داده شده اند و شما می توانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید، این لیست ها هم زیر نظر تولیدی و هم آنلاین هستند به همین دلیل است که همیشه قیمت های به روز و جدید و همچنین قیمت های مقرون و به صرفه را به نمایش می گذارند تا شما بتوانید طبق بودجه خود حجم خرید را مشخص کنید. قیمت این ماده در صورتی که مناسب و به صرفه باشد مسلما توان خرید مشتریان را هم برای تهیه حجم های بالا آسان تر خواهد کرد. بدانید که قیمت استات پتاسیم در بازار در زمان خرید و فروش در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید با خرید عمده همواره هزینه های پرداختی خود را کاهش بدهید. خرید و فروش استات پتاسیم در تهران در مجموعه اسپوتا شیمی به صورت عمده صورت می گیرد.

انواع استات پتاسیم

استات پتاسیم هوداره ماده این شیمیایی می باشد که تنها در یک نوع تولید می شود که حالت پودری کریستالی تولید می شود و رنک آن هم سفید است، این ماده نمونه های مختلفی ندارد و همین نوع آن در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و تنها میزان مصرف آن متفاوت خواهد بود. همان گونه که گفتیم این ماده کاربرد های فراوانی دارد و می تواند تنها در نمونه های دارویی و خوراکی و غیر خوراکی تولید گردد که بسته به نوع مصرف میزان تولید هر کدام متنوع خواهد بود. این ماده در همان یک نوع نیز ویژگی های بارز و منحصر به فردی دارد که از مهمترین آنها می توان به اشتعال پذیری، ساختار کریستالی، نامحلول بودن در اتر و استون، توانایی بابا در اسیدیته مواد غذایی و غیره اشاره کرد. البته ناگفته نماند که این ماده اسیدی و خطرناک می باشد و هنگام مصرف باید نکات ایمنی را رعایت کرد چون در غیر این صورت ممکن است دچار حساسیت پوستی و آسیب دیدگی چشمی شوید‌.

انواع استات در بازار ها وجود دارد که یکی از پر مصرف ترین آنها استات پتاسیم می باشد، این محصول کاربردی و مهم تنها در نوع خشک تولید می شود که حالت پودری دارد و می تواند بهترین عملکرد را از خود نشان بدهد. با شناخت این محصول می توان پی برد که در انواع مختلف تولید نمی شود و ممکن است تنها از نظر گرید با هم متفاوت باشند که در این صورت کاربردشان هم متنوع خواهد بود. تنوع در تولید این گونه ماده ها تنها به دلیل مختلف بودن کاربرد های آنها می باشد.

تولید و فروش استات پتاسیم در ارومیه
تولید و فروش استات پتاسیم در مشهد
تولید و فروش استات پتاسیم در اصفهان
تولید و فروش استات پتاسیم در شیراز
تولید و فروش استات پتاسیم در تبریز

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X
×