خرید و فروش استات مس در تهران

قیمت استات مس در تهران

قیمت استات مس در تهران

استات مس از مواد شیمیایی می باشد که مصرف بسیار بالایی در صنایع مختلف دارد، این ماده همواره توسط تولید کننده آن قیمت گذاری می شود، تولید کننده قیمت آن را براساس کیفیت و کارایی که دارند انجام می دهد و قیمت ها را در زمان خرید و فروش در اختیار مشتریان قرار می دهد تا طبق بودجه ای که دارند اقدام به خرید کنند. در زمان استعلام قیمت این محصول اگر با قیمت های متفاوتی روبه رو شدید دلایل متعددی دارد که مهمترین آنها می تواند وجود برند های مختلف تولید کننده و یا وجود تورم ها و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه باشد، تورم ها اصولا سالانه نرخ ها را دچار نوسانات می کنند اما شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه قیمت ها را روزانه بالا می برند و افزایش می دهند به همین دلیل است که شما مشتریان عزیز باید هر زمانی که قصد خرید دارید استعلام جدید دریافت کنید تا از قیمت روز مطلع شوید و سپس اقدام به خرید نمایید. مجموعه خرید و فروش استات مس در تهران اسپوتا شیمی، در زمینه ی تولید و عرضه ی مواد شیمیایی و معدنی مانند استات روی فعالیت دارد.

برای اطلاع پیدا کردن از قیمت های به روز هم بهترین راه تهیه لیست قیمت ها می باشد که این لیست ها زیر نظر تولید کننده هستند و برای دسترسی به آنها هم باید به سایت ما مراجعه کنید چون لیست قیمت در سایت ما قرار داده شده تا همیشه در دسترس شما باشد، لازم به ذکر است که لیست ها آنلاین هستند به همین دلیل همیشه هم قیمت های جدید و به روز را به نمایش می گذارند و هم قیمت های مناسب را به شما ارائه می دهند، مناسب بودن قیمت نهایی این ماده کمک می کند تا توان خرید مشتریان برای تهیه حجم های بالاتر آسان تر گردد و بتوانند بهترین محصول را با نرخ استثنایی تهیه کنند و مورد استفاده قرار بدهند.

استات مس چیست؟

استات مس ماده ای شیمیایی و معدنی می باشد که از ترکیب شدن مس با اسید استیک به دست آمده است و کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف دارد. این ماده در دو نوع بدون آب و آبدار تولید می شود که نمونه بدون آب آن کریستالی است و رنگ سبز تیره دارد و نمونه آبدار آن مایع شفاف متمایل به سبز است، این محصول هیچ گونه بویی ندارد و به راحتی می توان آن را در آب و اتر و الکل حل نمود و مورد استفاده قرار داد. لازم به ذکر است که این محصول یک نمک مهم استاتی می باشد که کاربرد های فراوانی در صنایع دارد. درجه خلوص این ماده اصولا ۹۸٫۵ درصد می باشد که بالاترین حد ممکن را نشان می دهد، این ماده قدمتی دیرینه دارد و سالیان زیادی است که از آن به صورت حرفه ای استفاده می کنند به همین دلیل طرفداران بسیاری دارند.

این ماده روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل تولیدات آن هم امروزه با رشد چشمگیری مواجهه شده است، کاربرد های فراوان این ماده باعث شده تا محبوبیت زیادی را به دست بیاورد زیرا عملکردی عالی از خود نشان داده است و در بسیاری صنایع هم وجود آن اهمیت زیادی دارد. استات مس دارای ویژگی های بارز و منحصر. به فردی می باشد و تا کنون متخصصان و آزمایشگاه ها نتوانسته اند برای آن ضرری پیدا کنند، البته این ماده خاصیت خوراکی ندارد و بیشتر در صنایع غیر خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از کریستال علی این محصول در ساختار خود رنگی آبی تیره هم دارند که این زمان ترکیب آنها با آب و الکل این رنگ به خوبی خود را نمایش می دهد. شما می توانید برای خرید این محصول به مجموعه اسپوتا شیمی که در زمینه ی خرید و فروش استات مس و مواد شیمیایی در تهران فعالیت دارد مراجعه کنید. خرید و فروش به صورت حضوری و غیرحضوری انجام می پذیرد.

انواع استات مس

انواع استات مس در بازار ها وجود دارد که از نظر کیفیت و کارایی و شکل ساختاری با هم متفاوت هستند، از انواع استات مس های موجود در بازار ها هم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استات مس یک ابه؛ این ماده به صورت صنعتی تولید می شود و اصولا با حرارت دادن به هیدروکسید مس و کربنات مس با استیک اسید به دست می آید. از مهمترین خصوصیات این نمونه استات مس می توان به جامد بودن، داشتن خاصیت ضد قارچی و به خاصیت اکسید کنندگی اشاره کرد که در این صورت می توان در صنایع مختلفی از آن استفاده کرد.
  • استات مس دو ابه؛ این محصول دارای دو آب تبلور است که کریستالی هستند و اصولا رنگ آبی تیره دارند. این ماده در ساختار خود همواره هیدروکسید مس، کربنات مس و اسید استیک دارد و با حرارت دادن آنها به دست آمده است، این نمونه اصولا خشک می باشد و همان گونه که گفتیم حالت بلوری دارد و می توان آن را هم به راحتی با آب و الکل حل نمود و از رنگ آنها بهره مند شد.

با شناخت انواع نمونه ها و کاربرد هر کدام شما می توانید متناسب با نیاز خود نمونه ای را انتخاب کرده و تهیه نمایید، این ماده در هر دو نوع خود در صنعت کاربرد های ویژه دارد و برخی از صنایع برای تولیدات خود به آنها نیاز مبرم دارند به همین دلیل تولید آنها روزبه روز بیشتر از قبل می شود. این دو نمونه همان گونه هم که گفتیم در دو مدل بدون آب و آبدار هستند که مصرف هر نمونه را در ادامه توضیح خواهیم داد تا شما نیز بتوانید با کاربرد هر یک از استات مس های گفته شده آشنایی کامل پیدا کنید و بتوانید بهترین نوع را طبق نیاز خود تهیه نمایید.

کاربرد استات مس چیست؟

استات مس کاربرد های ویژه و مهمی دارد که با وجود آنها در بازار ها معرفی و شناخته می شود، لازم به ذکر است که کاربرد های آنها در بسیاری صنایع فراوان می باشد، از مهمترین کاربرد های این ماده می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • از این ماده برای رنگ آمیزی پارچه ها در صنعت نساجی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این ماده برای رنگ کردن سرامیک ها در ساختمان سازی کاربرد دارد.
  • برای ساخت قارچ کش و حشره کش ها کاربرد دارد.
  • برای ساخت رنگ سبز و آبی کاربرد دارد.
  • در صنعت کشاورزی به عنوان کود هم کاربرد دارد.

مس برای رشد گیاهان اهمیت به سزایی دارد به همین دلیل از استات مس برای تولید کود های شیمیایی بهره می برند تا با کمک آن بتوانند به تقویت خاک ها کمک کنند و رشد محصولات کشاورزی را افزایش بدهند. در صنعت نساجی همواره پارچه ها با رنگ های مختلفی تولید می شوند که برای هر رنگ از یک ماده استفاده می کنند که در این زمینه از این ماده برای تولید رنگ آبی و سبز با درجه های تیره و روشن استفاده می کنند. از این رنگ ها می توان هم به صورت تکی استفاده کرد و هم می توان از آنها به صورت ترکیبی هم استفاده نمود.

 در آتش نشانی ها و عکاسی ها هم از این ماده بهره می برند، در آزمایشگاه ها نیز همواره از استات مس برای جداسازی و تعیین دی ان ای استفاده می کنند که عملکرد دقیقی دارد. کارایی فراوان و ویژه این ماده موجب شده تا مهبدبیت زیادی را در بازار ها به دست بیاورد. هر چه سطح کاربرد ها بیشتر شود مسلما نیاز ها هم افزایش پیدا خواهد کرد که این امر تولیدات را هم به سطح انبوه می رساند تا نیاز بازار ها به راحتی پوشش داده شود.

خرید و فروش استات مس در تهران

استقبال بی نظیر مصرف کنندگان در صنایع مختلف از استات مس باعث شده تا روز به روز تولیدات آن بیشتر شود، بدانید که تولیدات این ماده معدنی و شیمیایی طبق اصول و استاندارد ها انجام می شود به همین دلیل کیفیت بالایی دارند و اصولا بدون خطر هم هستند. باید بگوییم که در زمان تولید این ماده در تهران از بهترین مواد خام مصرفی و کمک پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات استفاده می شود به همین دلیل است که استان ها درجه یک و مرغوب می باشند. باید بگوییم که تولید این ماده سالیان زیادی است که توسط این مجموعه به صورت حرفه ای انجام می شود، در حال حاضر به دلیل مصرف بالا و استقبال زیاد از این ماده همواره کار تولیدی هم گسترش پیدا کرده تا بتواند تولیدات خود را به سطح انبوه برساند، مسلما با تولیدات انبوه می تواند به راحتی نیاز بازار های داخلی را پوشش بدهد و با کیفیت بالای محصول رضایت مشتریان را جلب کند.

ناگفته نماند که فروش این ماده در تهران رونق و رواج زیادی پیدا کرده است زیرا مجموعه خرید و فروش استات مس در تهران، فروش خود را با تناژ بالا انجام می دهد تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی نیاز خود را برای مدت طولانی پوشش بدهند، فروش عمده برای مشتریان هم صرفه اقتصادی زیادی دارد زیرا حجم بالا را با قیمت مناسب تهیه می نمایند، باید بگوییم که فروش این ماده در حال حاضر با دو روش مستقیم و آنلاین انجام می شود که هر دو مراحل خاص خود را دارند و به گونه ای انجام می شوند، مثلا در روش اول شنا به مجموعه مراجعه کنید و سفارش می دهید و مجموعه محصول را از تولیدی دریافت کرده و آن را با همان کیفیت و قیمت وارد بازار ها می نماید تا در اختیار شما قرار بگیرد.

در روش آنلاین مشتری نیاز به کمک اینترنت دارد تا بتواند از طریق آن به سایت ما مراجعه نماید، پس از مراجعه به سایت می توان نمونه ها را با هم مقایسه کرد و پس از انتخاب بهترین نمونه و ثبت سفارش مبلغ آن را پرداخت کرد و در آخر هم سفارش خود را درب محل تحویل گرفت و آن را مورد استفاده قرارداد.

تولید و فروش استات مس در ارومیه
تولید و فروش استات مس در مشهد
تولید و فروش استات مس در اصفهان
تولید و فروش استات مس در شیراز
تولید و فروش استات مس در تبریز

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X
×