خرید و فروش سولفات مس در تهران

همه چیز درباره ی سولفات مس

سولفات مس چیست؟

شرکت اسپوتا شیمی یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید و فروش مواد شیمیایی، آزمایشگاهی، صنعتی و غیره مانند سولفات مس در تهران است. این مجموعه دائما در تلاش هستند با چندین دهه تجربه و سابقه ی فعالیت بهترین و با کیفیت ترین نوع محصول را به مشتری ارائه کنند. مس سولفات با نام های کات کبود یا زاج کبود هم شناخته می شود. این ماده دارای فرمول CuSO4 یا پنج آبه است. مس سولفات جزئی از خانواده ی نمک هاست. شکل بی آب مس سولفات سبز رنگ می باشد در مقابل مس سولفات پنج آبه به رنگ آبی می باشد. مس نمکی معدنی است که در صنایع مختلف مانند تولید مواد شیمیایی، کشاورزی، داروسازی، آزمایشگاهی و غیره… مورد استفاده قرار می گیرند. سولفات مس به عنوان سیتلیول سالزبورگ، سیتیول رومی، مسیم آبی یا آبی رنگ، یک ترکیب شیمیایی از مس، سولفور و اکسیژن می باشد. این ماده کریستالی شکل و دارای بویی نامطبوع است که رنگی آبی دارد و بسیار سمی می باشد. برای کار کردن از مس سولفات باید در محیطی مشخص و پوششی مناسب استفاده کنید. از این محصول به صورت صنعتی با فلز مس، اسید سولفوریک و غلظت گرم یا اکسید آن با اسید سولفوریک رقیق تولید می کنند.

کاربرد سولفات مس

سولفات مس ماده ای بسیار پر کاربرد می باشد. در واقع یک ترکیب همه کاره محسوب می شود که بسیار انعطاف پذیر و موثر می باشد. برای خرید آن می توانید به مجموعه خرید و فروش سولفات مس در تهران مراجعه کنید.

مهم ترین کاربرد سولفات مس:

  • در صنعت کشاورزی
  • در صنعت به عنوان رطوبت برای رنگرزی و آبکاری
  • در صنعت فیبر برای ایجاد الیاف مصنوعی
  • در صنایع فلزی به عنوان یک الکترولیت در پردازش مس
  • یک عامل فعال در غلظت توسط فلوتاسیون پتاسیم، سرب، روی، کبالت و سنگ معدن طلا
  • در صنعت رنگ از آن در رنگ های ضد نقره و نقش رنگ آمیزی شیشه ای
  • در مقادیر بسیار کم در کود و برای گیاهان
  • به عنوان آفت کش و میکروب زدا
  • سبب حفظ سلامت گیاه کاشته شده
  • تهیه و تولید محلول های ضد قارچی برای گیاهان زراعی و باغات میوه
  • در آبکاری اشیا فلزی
  • به عنوان یک عامل ضد عفونی کننده
  • عامل ضد قارچ برای استفاده ی موضعی
  • درمان کمبود مس
  • به عنوان یک افزودنی به اب استخر برای پاکسازی
  • برای آزمایش کم خونی
  • و غیره…

خرید سولفات مس با قیمت مناسب

امروزه سولفات مس در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع به سختی می توان صنایعی را یافت که در آن از این ماده استفاده نشود پیشنهاد می کنیم برای خرید سولفات مس با قیمت مناسب حتما به شرکت اسپوتا شیمی مراجعه کنید.برای تولید ترکیبات معدنی معمولا از ترکیب  فلز مس، اسید سولفوریک و هوا استفاده می کنند. در صنعت فلزی از سولفات مس به عنوان یک عامل الکترولیت در پردازش مس استفاده می کنند. همچنین صنعت معدن این ماده را یک عامل فعال در غلظت بخشیدن توسط فلوتاسیون پتاسیم سرب، روی، سنگ معدن طلا و غیره..‌. می دانند.از سولفات مس می توان برای حل مشکلات در لوله ها استفاده کرد. همچنین سبب پاکسازی لوله ها خواهد شد و به سرعت تاثیر خود را خواهد گذاشت.  استفاده از این ماده می تواند یک جایگزین مناسب و کاملا طبیعی برای مواد شیمیایی خورنده باشد.طبق مطالعات انجام شده استفاده ی طولانی مدت از سولفات مس اثری سرطانی نداشته اما می تواند اثرات و تاثیراتی هم در طولانی مدت بر روی سلامتی انسان بگذارد. بیماری ویلسون یکی از این نوع بیماری هاست که در طولانی مدت سبب ایجاد اختلالات ژنتیکی نادر می شود. در این نوع بیماری بدن مس را بیش از حد در بدن نگهداری می کند. از اثرات دیگر آن می توان به ناباروری و سقط جنین و غیره… اشاره کرد.

 

خرید و فروش سولفات مس در تهران

شرکت اسپوتا شیمی در زمینه ی خرید و فروش سولفات مس در تهران فعالیت دارد. سولفات مس جزوی از ترکیبات شیمیایی هستند که تنها هدف علمی ندارند بلکه در آزمایش های علمی مانند توسعه دادن بلور های آبی زیبا تقش زیادی دارند.برای ایجاد یک پروژه ی هیجان انگیز می توانید  یک پروسه ی تبخیر را که شامل سولفات مس، کربناته آب و یک کاسه اشباع شده است  استفاده کنید و شاهد حوادث فوق العاده باشید. برای مثال سولفات مس را داخل شیشه بگذارید و با آب مخلوط کنید و مشاهده کنید که چگونه کریستال ها شروع به شکل گیری به سمت بالا می کنند. زمانی که شکل و اندازه ی مورد نظر تان شکل گرفت می توانید کریستال ها را خارج کرده و روی حوله خشک کنید.در نظر داشته باشید استفاده از سولفات مس می تواند اثرات سوختگی به همراه داشته باشد. سولفات مس در دمای طبیعی کاملا پایدار است و زمانی که با یک اسید مخلوط شود اول سولفات مس حل می شود.

استفاده از سولفات مس می تواند روی پوست بعضی افراد ایجاد حساسیت  کند و ممکن است آثار شدیدی در ناحیه چشم به وجود آورد. همچنین استنشاق گرد سولفات مس باعث تحریک شدن سیستم تنفسی می شود. از این ماده نباید به عنوان خوراکی  استفاده کرد چرا که سبب ایجاد اسهال و استفراغ شدید می شود با تمام این موارد نمی توان سولفات مس را عمل سرطان زا خواند.پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از سولفات مس حتما از پوشش مناسب و محیطی استاندارد استفاده کنید تا شاهد عوارض آن نباشید. هر چند سولفات مس در گذشته خواص مکمل غذایی داشت اما امروزه دیگر به این عنوان استفاده نمی شود. با این حال از آن به عنوان یک ترکیب غیر آلی کریستالی به عنوان یک پاد زهر برای مسمومیت با فسفر و رفع درد دندان مورد استفاده قرار می گیرد.جهت کسب اطلاعات بیشتر، استعلام از قیمت ها، مشاوره رایگان، ثبت و سفارش محصول در ابعاد و اندازه های متفاوت می توانید با کارشناسان شرکت اسپوتا شیمی در این مجموعه ارتباط برقرار کنید تا بهترین و اقتصادی ترین خرید خود را تجربه کنید.  کلیه محصولات و ترکیبات شیمیایی این شرکت کاملا با کیفیت و در  بسته بندی کاملا استاندارد قابل ارسال به کل کشور می باشند.

تولید و فروش سولفات مس در ارومیه
تولید و فروش سولفات مس در مشهد
تولید و فروش سولفات مس در اصفهان
تولید و فروش سولفات مس در شیراز
تولید و فروش سولفات مس در تبریز

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X
×