خرید و فروش استات روی در تهران

خرید استات روی در تهران

خرید و فروش استات روی در تهران

استات روی یکی از استات های پرکاربرد در کشور می باشد که مانند سایر نمونه ها شیمیایی می باشد و شکل آن حالت بلوری و جامد و رنگ آن سفید می باشد. این ماده بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف است و همواره در آب به خوبی حل می شود و آماده مصرف می گردد. این محصول نوعی نمک است که حالت اسیدی دارد و در زمان استفاده از آن باید نکات ایمنی را هم رعایت نمود تا دچار آسیب دیدگی نشوید. خرید و فروش استات روی در تهران به دلیل کاربرد های فراوانی که دارد در بازار های تهران با رشد چشمگیری مواجه شده است، در بازار ها خرید این ماده را می توان با روش های مختلفی انجام داد که انتخاب روش خرید بسته به شرایط و موقعیت شما دارد.

بدانید که خرید این ماده به دلیل حجم کم و مصرف بالا بیشتر به صورت عمده انجام می شود که صرفه اقتصادی زیادی برای خریداران دارد، البته خرید کردن این ماده با روش مستقیم و آنلاین هم انجام می شود که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند، در خرید مستقیم طرف حساب شما تولید کننده است که بهترین و با کیفیت ترین محصول را با نرخ استثنایی در اختیار شما می گذارد آن هم بدون هیچ گونه واسطه و دلالی و در روش دیگر شما باید به این سایت مراجعه کنید تا بتوانید بدون رفتن به محلی سفارش خود را ثبت کنید و سپس بهترین نوع را انتخاب کرده و پس از پرداخت مبلغ سفارش آن را درب محل در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

استات روی چیست؟

استات روی ماده ای است اسیدی و شیمیایی که با نام نمک روی هم شناخته می شود و کاربرد های فراوانی هم دارد به همین دلیل محبوبیت به دست آورده است، این محصول همان گونه که گفتیم حالت بلوری و جامد دارد و رنگ آن نیز سفید است و در حالت عادی هیچ گونه بویی ندارد اما زمانی که در برابر حرارت قرار می گیرد همواره بویی از خود ساطع می کند که بر روی تنفس تاثیر می گذارد و مضر می باشد، البته این ماده در آب و الکل به خوبی حل می شود و پس از ها شدن هم حالت شفاف دارد و باعث تغییر رنگ مواد مایع گفته شده نخواهد شد. البته ناگفته نماند که بررسی ها و آزمایشات نشان داده که استات روی در اتانول هم حل می شود و در نتیجه می توان با کمک آن ماده را برای مصرف مهیا نمود.

در میان مصرف کنندگان بزرگ این ماده با نام دی استات روی هم شناخته می شود که می توان آن را در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار داد. این ماده انواع مختلفی دارد که از نظر کیفیت و کارایی و غیره با یکدیگر متفاوت هستند و در نتیجه می توان آنها را با اطمینان کامل متناسب با نیاز خود انتخاب کرد و تهیه نمود. استات روی همواره با واکنش اکسید روی و اسید استیک به دست آمده است و میزان خلوص بالایی هم دارد. می توان گفت که این ماده در نمونه های صنعتی و دارویی و شیمیایی و خوراکی تولید می شود که هر یک کارایی خاص خود را دارند. شما می توانید جهت خرید و فروش استات روی در تهران به مجموعه اسپوتا شیمی مراجعه  کنید. فروش به صورت حضوری و غیرحضوری می باشد.

کاربرد استات روی در صنایع غذایی و خوراکی

استات روی همان گونه که گفتیم انواع مختلفی دارد که یکی از مهمترین آنها استات روی خوراکی می باشد، است ماده کاربرد های خاص خود را دارا می باشد، از مهمترین کاربرد های نمونه خوراکی این محصول می‌توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  1. این ماده خاصیت خوراکی دارد یعنی می توان از آن به عنوان چاشنی و طعم دهنده یا همان نمک روزانه استفاده کرد.
  2. برای تهیه انواع دارو ها مانند دارو های سرماخوردگی از این ماده استفاده می کنند.
  3. برای درمان بیماری ویلسون این ماده کاربرد دارد.
  4. مانع از جذب مس در بدن می شود.
  5. کمبود روی در بدن را درمان می کند.
  6. در آدامس استفاده می شود و کاربرد آن خوشبو کردن دهان می باشد.

این ماده کاربرد های دیگری هم دارد که در نوع خوراکی نیستند و در صنعت دارویی می باشند. نمونه خوراکی این ماده نه تنها برای سلامتی مفید نیست بلکه برای بدن هم لازم و ضروری می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل از آن استفاده کنید. نمونه خوراکی آن امروزه بیشترین میزان مصرف را در دنیا از آن خود کرده است به همین دلیل است که تولید آن هم افزایش پیدا کرده و به سطح انبوه رسیده است، شما می توانید نمونه خوراکی را با روش های مختلفی مورد استفاده قرار بدهید زیرا به عنوان یک طعم دهنده غذایی شناخته می شود.

استات روی در شیمی

استات روی در شیمی یا همان آزمایشگاه ها همواره کاربرد های خاص خود را دارا می باشد، این ماده نه تنها برای تعیین دی ان ای کاربرد دارد یعنی جداسازی آنها را انجام می دهد بلکه در آزمایشگاه ها برای تولید. انواع پماد ها و دارو ها مورد استفاده قرار می گیرد، با کمک آن در آزمایشگاه ها پماد هایی را تولید می کنند که به عنوان بند آورنده خون کاربرد دارند، برای تولید آنتی بیوتیک ها و همچنین لوسیون ها، تولید پماد ضد خارش کاربرد دارد و می توان برای پوست خود آن را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. همان گونه که در ابتدا هم گفتیم استان روی کاربرد های بسیار وسیعی در صنایع مختلف دارد و شما می توانید متناسب با نیاز خود آن را انتخاب کنید. خرید و فروش استات روی در تهران در مجموعه اسپوتا شیمی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در خدمت شما عزیزان می باشد.

یا مصرف قرص های تولید شده توسط استات روی می توان سرعت بهبود سرماخوردگی را تا ۴۲ در صد افزایش داد زیرا این ماده بر روی میکروب های این بیماری تاثیر مستقیمی می گذارد و آنها را از بین می برد و مقاومت بدنی شما را هم بالا خواهد برد. در شیمی که همان داروسازی می شود این ماده توانسته جایگاه ویژه ای را به دست بیاورد زیرا با کمک آن انواع دارو های مهم و کاربردی که برای بدن و پوست مناسب هستند تولید می شوند که بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده اند.

استات روی ۲ آبه چیست؟

استان روی نمونه ها و مدل های مختلفی دارد که از نظر کیفیت و کارایی و میزان خلوص با یکدیگر متفاوت هستند، یکی از استات روی های موجود در بازار ها استات روی ۲ آبه می باشد، این محصول در دو نوع بی آب و هیدراته تولید می شود که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند، این نمونه استات روی همواره با دو شکل ظاهری وورتزیت و اسفالریت یا همان آلفا و بتا تولید می شود. این ماده رنگی کریستالی رنگی سفید مایل به خاکستری و یا زرد دارد که پس از ترکیب شدن با آب و الکل هیچ رنگی نخواهند داشت و کاملا شفاف خواهند بود. نمونه دو آبه همواره با دو مولکول آب احاطه شده است و اصولا کاربرد دارویی دارد و می توان در صنعت پزشکی و حتی شیمی از آن بهره برد و استفاده کرد.

از مهمترین کاربرد های استات روی دو آبه می توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  • تقویت سیستم ایمنی
  • درمان کردن عفونت گوش
  • برای جلوگیری از عفونت دستگاه تنفسی هم کاربرد دارد.

البته ناگفته نماند که از این نمونه گاه برای تولید استان اتیلن هم استفاده می کنند و به عنوان رزین رنگ هم کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد، شما می توانید این ماده را در همه صنایع مورد استفاده قرار بدهید زیرا میزان ضرر و آسیب آن بسیار کم است و تنها باید هنگام ذوب کردن از لوازم ایمای برای صورت و چشم و دهان استفاده کرد.

استات روی مرک

استات روی مرک از استات روی های موجود در بازار ها می باشد که نه تنها کاربرد های فراوان بلکه تولیدات انبوهی هم به خود اختصاص داده است، این نمونه نیز در دو نوع هیدرات‌ و بی آب تولید می شوند که اصولا در سنتز های شیمیایی و در  صنعت غذایی به عنوان مکمل استفاده می شوند. اثر اسید استیک بر روی کربنات روی یا فلز روی باعث به دست آمدن استات روی می شود که کارایی بی نظیری از خود نشان داده است. در کل می توان گفت که استات روی یک ماده معدنی طبیعی است که می تواند به تقویت بافت های موجود در بدن کمک نماید.

کاربرد علی فراوانی و عملکرد عالی استات روی در تمام نمونه های خود باعث شده تا تولیدات آن روز به روز بیشتر از قبل شود تا صنایعی ماند صنعت خوراکی و غذایی و صنعت داروسازی و شیمی و همچنین صنایع دیگر بتوانند نیاز خود را به راحتی پوشی بدهند، شما عزیزان می توانید از استات روی مرک به عنوان طعم دهنده و مکمل غذایی استفاده کنید زیرا این ماده یک نمک می باشد که طعم غذا ها را تحت تاثیر قرار داده و همچنین باعث ماندگاری بیشتر آنها می شود. روی ماده ای است که برای بدن بسیار لازم و ضروری می باشد به همین دلیل پزشکان مصرف آن را به بسیاری از افراد توصیه کرده اند تا بتوانند سلامت خود را حفظ کنند و از کمبود روی در امان بمانند. کمبود این ماده بافت را تضعیف می کند در نتیجه می توان آن را هم در خوراکی ها مورد استفاده قرار داد و هم می توان آن را به صورت دارویی مصرف نمود تا بافت های بدن شما تقویت گردند.

تولید و فروش استات روی در ارومیه
تولید و فروش استات روی در مشهد
تولید و فروش استات روی در اصفهان
تولید و فروش استات روی در شیراز
تولید و فروش استات روی در تبریز

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X
×