خرید و فروش سولفات منیزیم در تهران

خرید و فروش سولفات منیزیم در تهران

سولفات منیزیم چیست؟

شرکت اسپوتا شیمی یکی از شناخته شده ترین شرکت های خرید و فروش سولفات منیزیم در تهران می باشد. این مجموعه دائما در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین ترکیبات شیمیایی را به مشتری عرضه کند. یکی از ترکیبات شیمیایی و معدنی با رنگی سفید و فرمول شیمیایی شناخته شده ی mgso4 سولفات منیزیم است. این ماده تشکیل شده از کاتیون های mg+2 و آنیون های so4(_2) می باشد. از جمله ویژگی های این ماده قابلیت حلالیت آن در آب است. در نظر داشته باشید سولفات منیزیم در  اتانول به هیچ عنوان حل نمی شود. این ماده خواص و ویژگی های منحصر به فردی دارد که همین امر سبب به وجود آمدن کاربرد های گسترده برای آن ها شده است. شما می توانید سولفات منیزیم را به صورت خشک و چند آبه تهیه کنید. متداول ترین نوع این ماده هپتا هیدرات است. یکی از دلایل پایدار مانند فرم بی آب، از دست دادن آب آن ها در اثر گرم شدن در دمای بالای ۳۲۰ درجه سانتی گراد می باشد. سولفات منیزیم در رسوبات نمکی و آب های معدنی در طبیعت به شکل هیدرات یا نمک های مضاعف شده هم موجود است. این ماده کاملا بی رنگ و کریستالی شکل می باشد که با توجه به شکل موجودش کارایی و کاربردی بسیار دارد.

کاربرد سولفات منیزیم

سولفات منیزیم یک ماده ی بسیار پر کاربرد می باشد که اگر به درستی و به میزان مشخص مورد استفاده قرار بگیرد بسیار مفید می باشد. خرید و فروش سولفات منیزیم در تهران توسط شرکت معتبر اسپوتا شیمی انجام می گیرد به همین منظور می توانید با کیفیت ترین نوع محصول را با قیمت مناسب و در اسرع وقت تهیه کنید.

  • از جمله مهم ترین کاربرد های آن می توان به صنعت کشاورزی اشاره کرد. از این ماده در کود ها استفاده می کنند تا میزان منیزیم و گوگرد خاک را افزایش دهند و معمولا روی سیب زمینی، گوجه فرنگی، هویج، گیاهان گلدانی و غیره… مورد استفاده قرار می گیرد. از مهم ترین خواص آن در صنعت کشاورزی میزان حلالیت آن در خاک به نسبت سایر مواد می باشد. به همین جهت به میزان بیشتری هم مورد استفاده قرار می گیرد. نوع محلول سولفات منیزیم در مقایسه با نمک های قلیایی که از سنگ آهک یافت می شوند تقریبی دارای پی اچ خنثی هستند به همین منظور pH  پی اچ خاک را تغییر نمی دهند و برای تغذیه ی شاخ و برگ ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • یکی دیگر از کاربرد های سولفات منیزیم می توان به خشک کردن حلال های آلی مورد نیاز برای سنتر ها و آنالیز ها اشاره کرد‌.
  • از این ماده برای ثابت کردن رنگ های اصلی، پارچه های نسوز، محلول های مختلف عکاسی، آبکاری الکترولیتی، لوسیون های آرایشی و غیره… استفاده می کنند.
  • سولفات منیزیم به عنوان منعقد کننده لاستیک و پلاستیک  و در ساخت اسید سیتریک و نمک  های منیزیم مانند استات منیزیم استفاده می شود.
  • این ماده حاصل سنتز شدن واکنش اسید سولفوریک با کربنات منیزیم، هیدروکسید منیزیم با اکسید منیزیم است. چرا که مینرال های سولفات منیزیمی که در محیط زیست وجود دارند بعد از استخراج و پردازش بزرگ ترین منبع مینرال محسوب می شوند.
  • از کاربرد های دیگر آن می توان به صنعت پزشکی و صنعت خانگی اشاره کرد. برای مثال نمک حمام در محصولات زیبایی، شل کننده های عضلانی، دارو های ضد تشنج، ملین ها و الکترولیت ها و غیره.‌‌‌..
  • کاربرد صنعتی سولفات منیزیم به عنوان ماده سفید کننده، خشک کن و جاذب است.
  • و غیره…

عوارض مصرف سولفات منیزیم

سولفات منیزیم هم مانند بسیاری از مواد مفید موجود اگر بی رویه یا به شکل نادرست مورد استفاده قرار بگیرد می تواند عوارضی داشته باشد. برای خرید بهترین نوع سولفات منیزیم می توانید به سایت شرکت اسپوتا شیمی مراجعه کنید.

در نظر داشته باشید این ماده در صورتی که با هر قسمت از اعضای بدن در تماس باشد می تواند زمینه ی ایجاد حساسیت های پوستی و چشم را ایجاد کند. در صورتی که با پوست و چشم ها برخورد داشت باید به مدت ۱۵ دقیقه محل آلوده را با آب شست و شو دهید تا عامل حساسیت از بین رود.

 مصرف کردن آن می تواند سبب ایجاد استفراغ و حالت تهوع شود. دستگاه تنفسی را تحریک می کند و نباید مورد استنشاق قرار گیرد. پس پیشنهاد می کنیم بدون علم و آگاهی کامل به هیچ عنوان از این ماده استفاده نکنید.

این ماده با عوامل اکسید کننده قوی هیچ گونه سازگاری ندارد و در صورتی که با الکل های اتوکسی اتیلن گرم شود به سرعت منفجر خواهد شد. همچنین در صورتی که این ماده تجزیه شود، اکسید های گوگرد، دی اکسید گوگرد و اکسید های منیزیم آن بسیار خطرناک هستند. از سولفات منیزیم باید در محیطی مشخص برای کارایی خاص و طبق روش استفاده و دستورالعمل های مشخص استفاده گردد.

خرید سولفات منیزیم در تهران

شرکت اسپوتا شیمی یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع سولفات منیزیم برای کاربرد های متفاوت در کشور می باشد. مشاوره با کارشناسان فروش مجموعه خرید و فروش سولفات منیزیم در تهران، این امکان را به وجود می آورد تا بهترین و اقتصادی ترین خرید خود را تجربه کنید و از مزیت های آن بهره مند شوید. شما می توانید این ماده را به صورت خوراکی و صنعتی در بسته بندی و مقادیر مشخص تهیه کنید.

زمانی که سولفات منیزیم را تهیه کردید باید آن را در محیطی کاملا خشک و دارای تهویه ی مناسب نگهداری کنید. در نظر داشته باشید درب ظرف نگهداری باید به طور کامل بسته باشد و هیچ گونه راه نفوذ هوا به درون آن وجود نداشته باشد.

این ماده به شدت تمایل به جذب رطوبت دارد به همین جهت هیچ گونه محیط مرطوب و دارای گرد و غباری برای نگهداری سولفات منیزیم مناسب نمی باشد. سولفات منیزیم را از مواد ناسازگار به دور نگهدارید تا یک ماده ی خالص و کاربردی داشته باشید.

برای استعلام از قیمت این محصول به سادگی از طریق تماس با واحد فروش اسپوتا شیمی یا از راه ورود به سایت می توانید محصول مد نظر خود را سفارش دهید. بعد از ثبت و سفارش محصول مد نظر با کیفیت بسیار بالا و در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

تولید و فروش سولفات منیزیم در ارومیه
تولید و فروش سولفات منیزیم در مشهد
تولید و فروش سولفات منیزیم در اصفهان
تولید و فروش سولفات منیزیم در شیراز
تولید و فروش سولفات منیزیم در تبریز

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X
×