خرید و فروش استات سدیم در تهران

آشنایی با استات سدیم و کاربرد آنها

خرید و فروش استات سدیم در تهران

استات سدیم ماده ای است پودری با رنگ سفید که اصولا بدون بو می باشد و به راحتی در آب حل می شود و هم خاصیت خوراکی دارد و هم در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، این ماده با نام نمک سدیم هم شناخته می شود که برای سلامت بدن به نوبه خود مفید می باشد، استات سدیم بسیار سمی و خورنده است و هنگام استفاده از آن باید تمام نکات ایمنی را رعایت کرد تا دچار مشکلات نشوید، جامد و پودری بودن آن کمک می کند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد البته باید آن را در محیط خشک و خنک نگهداری کنید تا دوام بیشتری پیدا کند. قابل ذکر است که این ماده اسیدی و شیمیایی را از گذشته های بسیار دور در بسیاری صنایع استفاده می کردند که امروزه این مصارف رواج بیشتری پیدا کرده است. شما می توانید این این ماده اسیدی را در صنعت نساجی و غذایی مورد استفاده قرار بدهید. مجموعه اسپوتا شیمی در زمینه ی خرید و فروش استات سدیم در تهران سابقه ی درخشانی دارد.

کاربرد های این ماده بسیار وسیع است مثلا در صنعت غذایی این ماده برای مزه دار کردن خوراکی ها مورد استفاده قرار می گیرد، با مراجعه به سایت ما و مطالعه سایز توضیحات ما شما نیز می توانید به صورت کامل و دقیق با کاربرد های این ماده آشنا شوید و متناسب با نیاز خود آن را انتخاب کرده و تهیه نمایید. باید بگوییم که استات سدیم به خوبی در آب حل می شود، این ماده به دلیل داشتن کاربرد وسیع همواره محبوبیت زیادی را به دست آورده است، البته ناگفته نماند که استات سدیم در زمان حرارت دهی بدی تندی دارد که باعث گلو درد می شود و همچنین برخورد آن با چشم مضرات خاص خود را دارد و شما باید زمان استفاده از آن لوازم ایمنی به همراه خود داشته باشید.

استات سدیم چه نوع ترکیب شیمیایی است؟

استات سدیم یک ماده اسیدی می باشد و اصولا در ساختار خود چندین ماده شیمیایی دارد که هر کدام به نوبه خود حائز اهمیت هستند و برای تهیه این ماده باید وجود داشته باشند، از مهمترین ترکیبات شیمیایی موجود در استات سدیم می توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  • آب
  • کربن دی اکسید
  • اسید استیک
  • سدیم بیکربنات

این چهار ماده در ساختار استان سدیم دیده می شوند، بیشترین حجم این ماده را اسید استیک تشکیل داده است به همین دلیل اهمیت زیادی دارد. این ماده یک نمک آلی از اسید استیک می باشد که عامل اصلی ترش شدن سرکه است، برای اطلاع از ترکیب شیمیایی ابن ماده و نحوه عملکرد دقیق آن می توان به راحتی به سایت ما مراجعه کرد و با تمام مشخصات این محصول آشنا شد. در اصل می توان گفت که این محصول یک ترکیب شیمیایی نمکی می باشد که در میان مصرف کنندگان با نام به داغ هم شهرت دارد و معروف می باشد. مواد اسیدی اصولا ترکیبات اسیدی هم دارند و مصارف آنها نیز خاص می باشد.

 این ماده زمانی که در مواردی مانند آب و اتانول و هیدرازین حل می شود همواره هیچ تغییر رنگی ندارد و کاملا شفاف است. خلوص استات سدیم بسیار بالا می باشد و براساس آزمایشات میزان خلوص آن حدود ۹۸ در صد دیده شده است. در میان مصرف کنندگان این محصول پر کاربرد با نام سدیم اتانوآت هم شناخته می شود، ویژگی های فراوان و منحصر به فرد این ماده باعث شده تا روز به روزبه حجم مصرف آن در بازار ها افزوده شود که این امر بر روی تولیدات آن در سال تاثیر به سزایی می گذارد و باعث می شود تا تولید آن به سطح انبوه برسد و در نتیجه نیاز بازار ها با این حجم بالا به راحتی پوشش داده شود. مجموعه اسپوتا شیمی با تجربه ای چندین و چند ساله در زمینه ی خرید و فروش استات سدیم در تهران مشغول به کار است و هدف خود را رضایت مشتریان قرار داده است.

کاربرد استات سدیم

استات سدیم یکی از پر کاربرد ترین مواد شیمیایی می باشد که در بسیاری از صنایع امروزه مورد استفاده قرار می گیرد، از مهمترین کاربرد های این ماده می توان به موارد زیر هم اشاره کرد که عبارتند از:

  • افزودنی غذایی؛ این ماده از رشد باکتری ها جلوگیری می کند به همین دلیل آن را به غذا ها می افزایند که تا باکتری ها را خنثی کنند، البته در برخی مواد غذایی هم از آن به عنوان طعم دهنده استفاده می کنند.
  • تولید ترشی؛ مثلا برای تهیه خیارشور از سدیم استات استفاده می کنند تا خیار ها با کمک آن همواره طعم ترش و شور پیدا کنند.
  • آزمایشگاه ها؛ این ماده در بسیاری از آزمایشگاه ها هم کاربرد دارد، در این ماده املاحی وجود دارد که همواره در آزمایشگاه ها از آن برای استخراج دی ان ای بهره می برند که دقت و عملکرد عالی هم دارد.
  • استفاده صنعتی؛ این ماده برای خنثی کردن اسید سولفوریک موجود در فاضلاب صنعتی کاربرد دارد، در برخی فرایند های عکاسی کاربرد دارد، برای از بین بردن آلودگی و لکه و زنگ زدگی سطوح فلزی هم از این ماده بهره برد، البته این ماده برای تولید چرم مصنوعی هم کاررایی دارد.
  • پد گرمایشی با این ماده تولید می شود که برای دست ها کاربرد دارد و اصولا در داروخانه ها دیده می شود.

کاربرد های فراوان استات سدیم ها باعث شده تا روز به روز به تعداد مصرف کنندگان و حجم مصرف آن هم در بازار ها افزوده شود، امروزه بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها برای افزایش سطح تولیدات خود این ماده را مورد استفاده قرار می دهند. قابل ذکر است که آشنایی با کاربرد های این ماده نیز باعث شده تا افراد بتوانند متناسب با نیاز خود آن را انتخاب کرده و تهیه نمایند.

خرید استات سدیم خشک در تهران

خرید استات سدیم خشک در تهران همواره با رشد چشمگیری مواجهه شده است زیرا کارخانه ها روزانه به حجم خرید خود اضافه می کنند. خرید این ماده به دلیل حجم کم و مصرف بالا اصولا با تناژ بالا انجام می شود تا بتوانند برای مدت طولانی نیاز خود را پوشش بدهند، بدانید که شما مصرف کنندگان عزیز می توانید خرید این ماده را امروزه با پیشرفت تکنولوژیکی و پیدایش لوازم ارتباطی جدید می توان به صورت مستقیم و آنلاین انجام داد که مزیت های فراوانی را به همراه خود دارند، در روش اول شما می توانید به مجموعه اسپوتا شیمی مراجعه کنید و بدون هیچ گونه واسطه و دلالی به راحتی خرید خود را انجام بدهید، در این روش خرید بهترین و با کیفیت ترین استات سدیم با قیمت استثنایی و به صرفه در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید خریدی هوشمندانه و مطمئن را تجربه کنید. خرید و فروش استات سدیم در تهران با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در مجموعه اسپوتا شیمی انجام میگیرد.

در روش آنلاین هم مزیت های زیادی نهفته است، شما می توانید در هر زمان و مکانی که هستید تنها با چند کلیک ساده به این سایت مراجعه نمایید و با شیوه مقایسه بهترین و با کیفیت ترین پودر را انتخاب کرده و تهیه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید، پس از ثبت سفارش و گذراندن پروسه پرداخت همواره می توان در مدت زمان کوتاهی سفارش خود را درب محل تحویل گرفت و آن را مورد استفاده قرار داد. بدانید که در خرید آنلاین مشتری از پرداخت هزینه های گزاف رفت و آمد و از ماندن در ترافیک های سنگین معاف خواهد شد و خریدی مطمئن و اقتصادی را تجربه خواهد کرد. با هر دو روش گفته شده مشتریان خرید های خود را با حجم بالا انجام می دهند که هزینه های کمتری را برای آنها در بر دارد، همین امر باعث شده تا مشتریان به خرید های عمده روی بیاورند تا نیاز خود را بهتر تامین کرده و پوشش بدهند.

انواع استات سدیم

استات سدیم ها در کل دارای دو نوع هستند که هر نمونه برای فعالیتی کاربرد دارد و به صورت حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد، از انواع استات سدیم های موجود در بازار ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استات سدیم سه آبه؛ این سدیم همواره با جذب سه مولکول آب تبدیل به استات سدیم سه آبه شده است.
  2. استات سدیم تری هیدرات؛ این ماده از واکنش جوش شیرین و سرکه به دست می آید و کاربرد های خاص خود را دارا می باشد.

البته ناگفته نماند که استات سدیم ها در نمونه های خشک و هیدراته یا آبدار تولید می گردند که نه تنها از نظر کیفیت بلکه از نظر کارایی هم با یکدیگر متفاوت هستند، بدانید که شما می توانید با مقایسه این دو نمونه استات سدیم همواره بهترین نمونه را متناسب با نیاز خود انتخاب کرده و تهیه نمایید. لازم به ذکر است که با شناخت انواع نمونه ها و آشنایی با کاربرد هر کدام می توان به راحتی نمونه مناسب با فعالیت خود را انتخاب کرد و آن را خریداری نمود. این ماده هم خوراکی و هم غیر خوراکی می باشد، باید بگوییم که استات سدیم را می توان هم در زمان تولید خوراکی ها مورد استفاده قرار داد و هم می توان از آنها در صنعت استفاده کرد، در بالا به کاربرد های این ماده اشاره کردیم تا شما بتوانید طبق نیاز خود آن را انتخاب نمایید.

نمک استات بیشترین میزان مصرف را در صنعت غذایی دارد مثلا از آن برای تهیه چیپس سرکه ای استفاده می کنند که عطر و طعمی بی نظیر دارد، در زمان تولید لاستیک های مصنوعی از این ماده بهره می برند تا از حرارت زیاد جلوگیری نماید، البته این ماده در نوع خوراکی خود هیچ گونه مضراتی ندارد زیرا آزمایشات لازم بر روی آن انجام شده است و هیچ ضرری در آن دیده نشده است که بدن هم آسیب وارد کند به همین دلیل می توان با اطمینان کامل از آن در هر زمینه ای استفاده کرد.

تولید و فروش استات سدیم در ارومیه

تولید و فروش استات سدیم در مشهد

تولید و فروش استات سدیم در اصفهان

تولید و فروش استات سدیم در شیراز

تولید و فروش استات سدیم در تبریز

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X
×